نوشته شده توسط : باتری یو پی اس

شرکت هیتاکو در ماه می سال ۲۰۰۲ تاسیس گردید و به علت سرمایه گذاری وسیع این شرکت و ارائه قیمت های رقابتی پایین توانست در عرض سال های اندکی به یکی از تولیدکنندگان بزرگ باتری یو پی اس در چین گردد.

در حال حاضر شرکت هیتاکو دارای ۱۹ خط تولید در سه کارخانه شهرهای شنزن ، شانگهای و هنگ یانگ می باشد . شرکت هیتاکو با ارائه محصولاتی متنوع در زمینه باتری که شامل باتری های یو پی اس و باتری های نیکل کادمیوم و سرب اسیدی می شود ، توانسته سهم بیشتری از بازار ایران را داشته باشد.



:: برچسب‌ها: باتری یو پی اس Hitaco ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : باتری یو پی اس

شرکت CSB Battery فعالیت خود را با سرمایه اولیه ۲۵,۵۰۰,۰۰۰ دلار از ۲۸ نوامبر ۱۹۸۶ میلادی در رده باتریهای خشک سرب اسید با سوپاپ تنظیم (VRLA) آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده باتری یو پی اس در جهان است که در حال حاضر علاوه بر دارابودن ۴ کارخانه مجزا در کشورهای مختلف نظیر تایوان، چین، ویتنام و…. دارای دفاتر مدیریت منطقه ای دربسیاری ازکشورهای اروپایی و آمریکا و همچنین سیستم های توزیع، فروش و پشتیبانی از طریق نمایندگان و یا شرکای تجاری خود در بیش از ۱۰۰ کشور جهان می باشد.
محصولات این شرکت در ۱۴ سری و بیش از ۱۰۰مدل عرضه می گردد که همگی دارای استاندارد UL می باشند. این شرکت با دارا بودن بیش از ۲۵ سال سابقه و همچنین بیش از ۲۵۰۰ نفر پرسنل، جزء ۱۰ شرکت برتر جهان در این حوزه معرفی گردیده و به همین لحاظ جزء شرکای بزرگ و تامین کنندگان اصلی بسیاری از تولید کنندگان بزرگ دنیا که در کنار محصولات خود از باتری استفاده می نمایند قرار گرفته است. CSB یکی از هشت برند به رسمیت شناخته شده توسط ROC برای تولید با عدم آلودگی محیط زیست است و تاییدیه CTI ارا دریافت نموده است.
محصولات CSB دارای استانداردهای ISO9001، ISO14001، OHSAS18000، S.A DE C.V، UL، CE و….. می باشد و توسط بسیاری از صنایع استفاده کننده از باتری بصورت OEM عرضه می گردد.



:: برچسب‌ها: باتری یو پی اس CSB ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : باتری یو پی اس

به طور کلی باتری های قابل استفاده در یو پی اس منحصراً باتری های ثانویه با قابلیت شارژ مجدد می باشند. اما انتخاب نوع باتری یو پی اس با توجه به محدودیتهای محیطی (شامل دما، رطوبت، محیط های با قابلیت انفجار بالا، اثرات محیطی باتری و …) ، محدودیتهای مربوط به شارژ و دشارژ (مدت زمان دشارژ باتری، مدت زمان شارژ، منبع موجود برای شارژ و …) ، محدودیتهای مربوط به ساختار و مشخصات فیزیکی باتری مانند وزن، ابعاد، ایجاد گازهای مربوط به سیکل شارژ و دشارژ، راندمان چرخه شارژ و دشارژ و در آخر ملاحظات مربوط به قیمت و ضریب اطمینان و … می باشد.

یکی از باتری های معتبر ارائه شده توسط این شرکت باطری Alcad می باشد که دارای استاندارد CE و ISO-9001 می باشد. در کنار مارکهای فوق امکان ارائه باتری های اروپایی و همچنین برندهای کره ای همچون باتری Rocket نیز مهیا می باشد. در بخش باتری های نیکل- کادمیوم نیز امکان ارائه باتری های اروپایی FIAMM و SAFT وجود دارد.



:: برچسب‌ها: باتری یو پی اس Alcad ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()